Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ПРОГРАМУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗОБРАЖЕНЬ НА ОСНОВІ ФУНКЦІЙ КОНСОЛЬНОГО ВВЕДЕННЯ-ВИВЕДЕННЯ ДАНИХ І БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ЗВЕРТАННЯ ДО ВІДЕОПАМ’ЯТІ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2003
Тип роботи:
Методичні вказівки
Предмет:
Програмно-орієнтовані мови програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка”  ПРОГРАМУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗОБРАЖЕНЬ НА ОСНОВІ ФУНКЦІЙ КОНСОЛЬНОГО ВВЕДЕННЯ-ВИВЕДЕННЯ ДАНИХ І БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ЗВЕРТАННЯ ДО ВІДЕОПАМ’ЯТІ Методичні вказівки до курсу “ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНІ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ” для студентів базового напрямку 0804 “Комп’ютерні науки” Львів - 2003 ВСТУП Керування роботою програми за допомогою клавіатури і відображення результатів виконання програми на екрані монітора (відоме як консольне введення/ виведення) є основною формою обміну інформацією з користувачем. Для здійснення операцій консольного введення/виведення у програмах на мові С можна використовувати різні засоби: звертання до бібліотечних функцій введення/виведення даних; виклик відповідних системних переривань BIOS або MS DOS; безпосереднє програмування апаратних пристроїв клавіатури та відеоадаптера. Бібліотечні функції, які підтримуються ANSI/ISO стандартами мови С, здійснюють буферизований потокоорієнтований обмін даними – так зване високорівневе введення/виведення. Прототипи цих оголошені у заголовному файлі <stdio.h>. Разом з тим бібліотека системи програмування Borland (Turbo) C/C++ містить спеціальні функції консольного введення/виведення даних, оголошені в <conio.h>. Ці функції не належать до стандартизованих, оскільки вони орієнтовані на конкретне апаратне забезпечення комп’ютерів. Проте використання їх дозволяє значно розширити можливості щодо обміну даними з консольними пристроями введення/виведення інформації. ФУНКЦІЇ БІБЛІОТЕКИ BORLAND С/C++ КОНСОЛЬНОГО ВИВЕДЕННЯ ТЕКСТОВИХ ЗОБРАЖЕНЬ 1. Загальна характеристика функцій консольного виведення. Функції консольного виведення, прототипи яких записані у заголовному файлі <conio.h>, забезпечують достатньо високу швидкодію та додаткові можливості щодо керування формою відображення інформації на екрані, порівняно з функціями потокоорієнтованого виведення. Повний перелік функцій консольного виведення наведено в табл. 1. Всі функції консольного виведення умовно можна поділити на п’ять груп:  функції встановлення атрибутів символів: textcolor, textbackground, textattr,  highvideo,  lowvideo,  normvideo; функції формування текстових вікон та роботи з вікнами:  window, clrscr,  gettext,  puttext,  movetext;  функції виведення даних, символів і рядків:  putch,  cprintf,  cputs; функції редагування тексту у вікні екрану:  clreol,  delline,  insline; функції керування позицією та формою текстового курсора:  gotoxy,  wherex,  wherey,  _setcursortyрe. Таблиця 1 Функції керування консольним виведенням інформації Найменування функції Призначення  clreol Очищення рядка, починаючи з поточної позиції курсора  clrscr Очищення активного вікна екрану  cprintf Форматоване виведення даних  cputs Виведення символьного рядка  delline Витирання рядка, на якому знаходиться курсор  gettext Запис у буфер вмісту заданого текстового вікна  gotoxy Встановлення курсора у задану позицію  highvideo Встановлення режиму підвищеної яскравості символів  insline Введення пустого рядка в позицію курсора  lowvideo Встановлення режиму зменшеної яскравості символів  movetext Копіювання текстового вікна  normvideo Встановлення режиму нормальної яскравості символів  putch Виведення одного символа  puttext Відновлення текстового вікна з буфера  _setcursortyрe Встановлення форми текстового курсора  textattr Встановлення значеннь атрибутів символів  textbackground Встановлення кольору фону  textcolor Встановлення кольору символів  wherex Визначення горизонтальної координати курсора  wherey Визначення вертикальної координати курсора  window Створення вікна за заданими координатами  Далі подано більш детальний опис цих функцій. 2. Функції встановлення атрибутів символів. Кожен символ у відеопам'яті займає два байти: старший байт містить ASCII-код символа, а молодший – атрибути символа. Структуру байта атрибутів і призначення кожного біта цього байта показано на рис....
Антиботан аватар за замовчуванням

18.02.2013 18:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини